miércoles, 30 de mayo de 2007

SOFTWARE LLIURE

Pel que fa a la meua experiència en software lliure no puc dir que haja sigut un recurs massa recurrit per mí. Realment si no ho he fet ha sigut pel meu desconeixement sobre el tema. Jo he començat a utilitzar-los des de la meua estància en la universitat i a partir de ara pense investigar més sobre els diferents programes de software lliures. Els programes que jo he utilitzat han sigut:
  • MOZILLA FIREFOX, que es el que utilitza habitualment i del que no tinc cap problema.
  • OPEN OFFICE (calc, draw, writer), l'any passat el gastave més que aquest, però de fet no tinc cap problema en fer-ho.
  • JCLIC, aquest programa el vaig utilitzar l'any passat en l'assiganatura d'informàtica i aquest en noves tecnologies. En ocasions ens ha donat algun problema a l'hora de juntar les activitats, però bé, poc a poc surt tot.
  • PICASA, amb el que pots ficar efectes a les fotografies, entre altres coses.

No hay comentarios: