jueves, 31 de mayo de 2007

REFLEXIÓ PERSONAL

Primer de tot vull dir que quan me vaig enterar que tenie que fer un blog, em vaig quedar un poc parada perquè desconeixie el tema, i jo crec que jo i els ordinadors no som grans amics, tot i que ara comencen a agradar-me més.
Després d'haver estar tot el segon semestre treballant amb ell, li he agarrat carinyo, ha sigut una experiència nova que per iniciativa pròpia no haguere fet res, he de reconeix-lo. M'ha resultat interessant anar investigant com ficar fotos, el calendari, el rellotge, etc. ja que ens hem tingut que buscar una mica la vida. Però està bé, en esta vida hi ha que espabilar-se.
Personalment, m'agradaria conservar el blog i anar ficant cosetes meues, ja no crec que tot el que escriga siga de noves tecnologies. Així quan ja no estudiem juntes, podem continuar mantenint contacte, no?
Bé xiques, espere que tingueu molta sort en els examens, i que tot vaja molt bé!
Un beset a totes.

No hay comentarios: